Przejdź do głównej zawartości

Jak zamieniłem stary pilot do telewizora na bardziej Smart

Chcę się z wami podzielić moim nowym nabytkiem, który sprawił, że moje życie stało się o wiele łatwiejsze i przyjemniejsze. To bezprzewodowy pilot podczerwieni firmy Broadlink RM mini 3, który pozwala mi sterować urządzeniami w moim pokoju za pomocą smartfona lub za pomocą asystentów t.j. alexa czy asystent google . To niesamowite, co ten mały gadżet potrafi zrobić! Zobaczcie sami na moim filmiku, który nagrałem specjalnie dla was (bez montażu z drobnym cięciem).


    Owy pilot można połączyć z asystentami głosowymi, takimi jak Google Assistant, Alexa czy Siri. Do tego potrzebujemy tylko zainstalować aplikację producenta na naszym smartfonie i utworzyć konto. Następnie możemy wybrać, z którymi asystentami chcemy się łączyć i gotowe!

    Połączyłem konto z asystentem google oraz alexą i jestem zachwycony z tego połączenia. Mogę włączać i wyłączać telewizor, zmieniać kanały, regulować głośność i wiele więcej, mówiąc tylko kilka słów. To bardzo wygodne i przydatne, zwłaszcza gdy nie mamy pod ręką pilota lub jesteśmy zajęci czymś innym.

    Jeśli jesteście ciekawi, jak działa Owy pilot w praktyce, zapraszam do drugiej części, w której pokazuję moje pierwsze próby sterowania głosowo (wtedy asystent google nie działał tak dobrze jak dzisiaj po polsku) oraz kilka przykładowych apletów które wykonałem na platformie ifttt 


    Jestem zachwycony tą funkcjonalnością, która pozwala mi sterować telewizorem za pomocą home assistant i taga NFC. Mogę włączać i wyłączać telewizor, a także regulować głośność jednym dotknięciem. To niesamowite, jak proste i wygodne jest to rozwiązanie. Nie muszę sięgać po pilota, żeby włączyć lub wyłączyć telewizor, albo zmienić poziom głośności. To bardzo wygodne i nowoczesne rozwiązanie. Z home assistant mogę też zaprogramować telewizor, żeby się włączał lub wyłączał o określonej porze. To świetna opcja dla zapominalskich lub leniwych.

Komentarze