Przejdź do głównej zawartości

Jak uczyniłem moje radio bardziej inteligentnym

    Kolejnym krokiem jaki wykonałam aby mój pokój stał się bardziej smart było ulepszyłem moje radio, które teraz można włączać i wyłączać zdalnie za pomocą aplikacji na telefonie. Użyłam do tego urządzenia Sonoff Basic, które zastąpiło manualny przełącznik. To jeden z ostatnich gadżetów Smart, które mam w moim pokoju. Na zdjęciu poniżej jest przedstawione jego wygląd.

    Za pomocą tego Sonoff`a połączonego z przewodami mojej wierzy stereo (którą na stałe ustawiłem na pozycji włączonej) , mogę zdalnie sterować radiem z aplikacji producenta lub głosem, jak w przypadku urządzenia Broadlink, używając asystentów takich jak Alexa lub Google Home. Albo mogę nacisnąć czarny przycisk na urządzeniu, który widać na zdjęciu powyżej.

Jeśli chcesz podłączyć to urządzenie do ha, masz dwie opcje: albo zainstalować niestandardowe oprogramowanie, które pozbawi cię zdalnego sterowania zdalnego np przez asystentów głosowych albo użyć nieoficjalnej integracji "sonoff lan" (jak właśnie ja uczyniłem) która zachowa tę funkcję. Ja wybrałem drugą opcję i jestem zadowolony. Przy skorzystaniu z drugiej metody najlepiej zrezygnować z korzystania z aplikacji producenta i sterować albo głosowo albo z poziomu ha. 

Komentarze