Przejdź do głównej zawartości

Moje początki z automatyzacjami

Aby zautomatyzować cześć zadań postawiłem na platformę ifttt i ich tzw. apletami które z czasem okazały się płatne (o tym w dalszej części). Ale od początku, gdy już posiadamy założone konto na tej platformie możemy wyszukać po nazwie aplikacji od inteligentnych urządzeń aplety stworzone przez użytkowników lub przez producentów tych urządzeń.

W latach 2022/2023 wprowadzono ograniczenie liczby darmowych apletów do 3 a w kolejnych miesiącach ograniczenie to zmniejszono do 2 co bardzo utrudnia korzystanie z tego serwisu, ponieważ:
- Nie zawsze można znaleźć interesujący aplet
- Część stworzonych apletów przestaje działać
- Aby przywrócić funkcjonalność, trzeba wykupić abonament

 W moim przypadku to ograniczenie zniechęciło mnie do dalszego używania serwisu
Poniżej prezentuję moje automatyzacje stworzone w ifttt oraz inne widgety międzyinni o których mówiłem na filmiku dotyczącym broadlinka znajdziecie tutaj a także tutaj a także kilka innych mniejszych ale ze względu iż jakiś czas temu wprowadzili limit w tworzeniu apletów tylko do 3. Porzuciłem praktycznie ten serwis i stworzyłem podobne automatyzację w home assistant o których pokrótce opiszę w wpisie dotyczącym Ais

Komentarze